جنایت هولناک مرد شیطان‌صفت برای برقراری رابطه با دختر ۲۰ ساله در مشهد + عکس هشدار جدی: سن تتوزدن به کودکان هم رسید! | انجام‌دادن تتو برای شبیه‌شدن به تتلو ۱۶ نفر بر اثر سقوط مینی‌بوس به رودخانه‌ای در کشمیر جان باختند چگونه هورمون‌های شادی‌بخش را فعال کنیم؟ ۲۰ طرح بهداشتی یادگار ابراهیم در مشهد آماده بهره‌برداری است انجام یک هزار و ۵۱۶ مورد عمل اهدای عضو و بیش‌از ۷ هزار پیوند عضو در مشهد تاکنون (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) تکمیل و احداث ۵ هزار کلاس درس در خراسان‌رضوی با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز واژگونی پراید در جاده نیشابور یک فوتی و ۲ مصدوم بر جای گذاشت (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) مراجعه بیش از ۵۴۷ هزار نفر به اورژانس بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ابتدای سال تاکنون (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) ماموگرافی، مهم‌ترین روش برای غربالگری سرطان پستان است ضرورت توجه به تقویت حاکمیت، حفظ امید مردم و مشارکت حداکثری تجربه زوج‌های نابارور مشهدی درباره چالش‌های بچه دارشدن گوشی قاپی با  پابند الکترونیکی | سارقان سابقه دار دستگیر شدند اهدای عضو بیمار نیشابوری نجات‌بخش جان چهار بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) تلاش‌های ناکام معاندین برای اعدام یک ماموستا | مجازات اعدام محمد خضرنژاد به حبس تبدیل شد سرویس مدرسه برای کدام دانش‌آموزان «رایگان» است؟  غلامحسین کرباسچی مجرم شناخته شد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) بازداشت ۴ دزد حرفه‌ای و کشف حدود ۶۰ پرونده سرقت
سرخط خبرها

از تجمع پرستاران مشهدی تا وعده حل مشکلات + ویدئو

  • کد خبر: ۱۵۷۷۲۲
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
از تجمع پرستاران مشهدی تا وعده حل مشکلات + ویدئو
جمعی از پرستاران مراکز درمانی مشهد، در اعتراض به وضعیت مبالغ دریافتی خود و اعمال نشدن ضرایب تعرفه واریزی ، مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، تعدادی از پرستاران مراکز مختلف درمانی مشهد، صبح امروز شنبه وبرای دومین بار با حضور در مقابل استانداری خراسان رضوی و در اعتراض به نحوه محاسبه دستمزد‌های خود تجمع کردند.

این تجمع با حضور محسن داوری، معاون استاندار و فرماندار مشهد در بین پرستاران و گفتگوی وی با آن‌ها، به داخل نمازخانه استانداری منتقل گردید. داوری در بین پرستاران حاضر در استانداری خراسان رضوی وعده پیگیری و حل مشکلات آن‌ها را داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->